Oferta pracy dla lekarzy w Zespole Specjalistycznym Ratownictwa Medycznego
SAMODZIELNY PUBLICZNY
ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ
SZPITAL W IŁŻY
27-100 Iłża, ul. Bodzentyńska 17
Nawiąże współpracę z lekarzem specjalistą lub w trakcie specjalizacji (zaświadczenie kierownika specjalizacji)
z zakresu
medycyny ratunkowej, chirurgii ogólnej, neurologii, anestezjologii i intensywnej terapii, ortopedii i traumatologii narządu ruchu, pediatrii
Wymagania:
– aktualne prawo wykonywania zawodu
OFERUJEMY:
- Współpracę w dogodnej formie zatrudnienia w w Zespole Specjalistycznym Ratownictwa Medycznego
Osoby zainteresowane proszę o przesłanie aplikacji:
- aplikację należy przesłać na adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital w Iłży, ul. Bodzentyńska 17, 27-100 Iłża lub na adres e-mail: kadry@szpitalilza.com.pl z dopiskiem ,,Oferta lekarz Zespole Specjalistycznym Ratownictwa Medycznego” ;
ZAPRASZAMY DO KONTAKTU: 0-536-282-919 LUB 0-668-221-994
Do dokumentów należy dołączyć następującą klauzulę zgody:
Zgodnie z art. 6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. U. UE L 119/1 z dnia 4 maja 2016 r.) .) wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych innych niż wskazane w art. 221 Kodeksu Pracy (imię, imiona i nazwisko; data urodzenia; miejsce zamieszkania; adres do korespondencji; wykształcenie; przebieg dotychczasowego zatrudnienia), zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnej rekrutacji.
Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – ogólne rozporządzenie o ochronie danych (Dz. Urz. UE L 119/1 z 04.05.2016 r.) informuję, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital w Iłży z siedzibą: Iłża 27-100, ul. Bodzentyńska 17,
- Administrator danych osobowych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: iod@szpitalilza.com
- Celem przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest realizacja procesu rekrutacji na wskazane stanowisko pracy.
- Podstawę prawną do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych stanowi art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeks Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (Dz.U. z 2020 r. poz.1320 z późn.zm.).
- Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 6 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym podmiotom, za wyjątkiem podmiotów upoważnionych na podstawnie przepisów prawa. Dostęp do Pani/Pana danych będą posiadać osoby upoważnione przez Administratora do ich przetwarzania w ramach wykonywania swoich obowiązków służbowych.
- Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz zastrzeżeniem przepisów prawa, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie.
- Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorującego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 – 193 Warszawa.
- Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, w zakresie jest dobrowolne.
- W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.