E-rejestracja to wygodne narzędzie, dzięki któremu pacjenci Szpitala w Iłży mogą zapisać się na wizytę lekarską przez Internet. System umożliwia szybkie i bezpieczne umawianie się do lekarza rodzinnego, pielęgniarki, położnej lub specjalistów – bez konieczności osobistego kontaktu z rejestracją.

E-usługi medyczne

Klikając powyższy przycisk, zostaniesz przekierowany do e-Portalu Pacjenta, czyli Twojego osobistego konta w Przychodni Podstawowej Opieki Zdrowotnej (POZ). To wygodne i bezpieczne miejsce, w którym możesz w każdej chwili sprawdzić swoje wyniki badań, umówić lub odwołać wizytę. Portal jest dostępny 24/7 – z komputera, tabletu lub telefonu. Dzięki niemu masz szybki dostęp do najważniejszych informacji o swoim zdrowiu, bez potrzeby wychodzenia z domu czy czekania w kolejkach.
Zachęcamy do korzystania z tego narzędzia – to prosty sposób, by mieć lepszą kontrolę nad swoim zdrowiem i oszczędzić sobie czasu.

Portal e-pacjenta pozwala na:

  • Umówienie wizyty:
    • Podejrzenie aktywnych wizyt,
    • Anulowanie wizyt,
  • Podejrzenie wystawionych recept,
  • Możliwość zamówienia leków,
  • Podejrzenie zwolnień lekarskich,
  • Podejrzenie wystawionych skierowań,
  • Podejrzenie grafików lekarzy w danych specjalizacjach/poradniach,
  • Podejrzenie średniego czasu czekania oczekiwania na przyjęcie do poradni/pracowni,
  • Podejrzenie listy kontaktowej z poradniami,
  • Składanie wniosków,
  • Pliki pacjenta:
    • Podejrzenie wszystkich naszych plików,
    • Możliwość dodania samemu pliku do naszego konta pacjenta,
  • Podejrzenie Elektronicznej Dokumentacji Medycznej,
  • Wypełnienie ankiet (ankiety pomagają nam w zbieraniu danych, które usprawnią pracę),
  • Wypełnianie Zgód (upoważnienie osób trzecich do uzyskiwania informacji o twoim stanie zdrowia i udzielonych świadczeniach zdrowotnych oraz do uzyskiwania twojej dokumentacji medycznej).

Portal Pacjenta

Po przejściu na Portal Pacjenta będziemy mieli do wybory możliwość zalogowania się na istniejące konto lub założenie nowego konta osobistego.

Panel logowania

Rejestracja

Proces rejestracji polega na założeniu nowego konta, które zostanie powiązane z naszym kontem w przychodni.

Do tego będziemy potrzebować:

  • adresu e-mail
  • typu identyfikatora – dokumentu potwierdzającego naszą tożsamość:
    • Seria i nr dowodu osobistego,
    • Seria i numer paszportu,
    • Osobisty numer identyfikacyjny,
    • Nazwa, seria i numer innego dokumentu,
    • PESEL,
    • Numer dokumentacji medycznej (dla pacjentów NN),
    • Numer dokumentacji medycznej (dla pacjentów NN – dzieci do 6. miesiąca życia),
    • Numer prawa jazdy,
    • Karta pobytu,
    • Dokument podróży,
    • Nr umowy dobrowolnego ubezpieczenia zdrowotnego,
    • Tymczasowe zaświadczenie tożsamości cudzoziemca.
Panel rejestracji konta

Po wpisaniu wymaganych danych i po wciśnięciu UTWÓRZ NOWE KONTO na naszą prywatną skrzynkę pocztową dostaniemy wiadomość od adresu e-zoz@szpitalilza.com.pl wraz z linkiem do aktywacji konta. Po kliknięciu linku zostaniemy przeniesieni na stronę Portalu Pacjenta w którym musimy podać nasze nowe hasło i już możemy się zalogować.

Potwierdzenie konta

Aby przeciwdziałać niepowołanym próbom rejestracji konta na czyjeś dane osobiste, aby móc korzystać z Portalu Pacjenta musimy potwierdzić przynależność naszego konta Portalu z naszym profilem pacjenta w przychodni. Aby to uczynić musimy udać się rejestracji przychodni Podstawowej Opieki Zdrowotnej (POZ) na ternie SPZZOZ – Szpital w Iłży (żółty budynek za głównym budynkiem szpitala). Podejść będziemy musieli do okienka Rejestracji (po wejściu po lewej stronie) i powiedzieć Paniom rejestratorkom że chcemy aktywować nasze konto na Portalu Pacjenta lub e-rejestracji. Po podaniu danych konta i okazaniu dokumentu, którego użyliśmy do założenia konta (serii dowodu osobistego, PESEL, itd) to wtedy konto zostanie aktywowane i będziemy mogli już korzystać bezproblemowo z portalu.

Przewijanie do góry